OTRZYMAJ ZWROT PIENIĘDZY NAWET DO 10% ZA SWOJE PIERWSZE ZAKUPY
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacja lub zwrot towaru

Reklamacja lub zwrot towaru


Wszelkie informacje o dalszym postępowaniu otrzymasz mailem.
Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać poprawny adres e-mail.

Co w przypadku, gdy reklamowany przez ciebie sprzęt jest uszkodzony mechanicznie ?
Jeżeli zostanie przez nas lub serwis producenta stwierdzone uszkodzenie mechaniczne urządzenia, wówczas możemy nie uznać Twojej reklamacji. Twoja reklamacja może nie zostać uznana również w przypadku gdy uszkodzenia nie są widoczne, a zostaną stwierdzone po przeprowadzeniu niezbędnych prac serwisowych.

Dlaczego wymagamy Twoich danych?
Aby w pełni poprawnie zostało zrealizowane Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali Twoje dane. Bez nich będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności w celu uzyskania wiedzy dlaczego przetwarzamy twoje informacje. https://bzynia.pl/polityka-prywatnosci-pm-17.html.
Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).


 

Rodzaj zgłoszenia:

Numer zamówienia:

Numer faktury lub paragonu:

Data zakupu:

Data otrzymania towaru:

Imię i Nazwisko lub nazwa firmy:

Ulica i numer domu:

Adres e-mail:

Numer telefonu:

Kod pocztowy:

Miejscowość:

Sposób rozstrzygnięcia zgłoszenia:

Dodatkowe informacje:

Faktura, Paragon, Zdjęcie lub inne:


Przepisz tekst z obrazka

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu