Wszelkie informacje o dalszym postępowaniu otrzymasz mailem.
Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać poprawny adres e-mail.
Co w przypadku, gdy reklamowany przez ciebie sprzęt jest uszkodzony mechanicznie ?
Jeżeli zostanie przez nas lub serwis producenta stwierdzone uszkodzenie mechaniczne urządzenia, wówczas możemy nie uznać Twojej reklamacji. Twoja reklamacja może nie zostać uznana również w przypadku gdy uszkodzenia nie są widoczne, a zostaną stwierdzone po przeprowadzeniu niezbędnych prac serwisowych.
Dlaczego wymagamy Twoich danych?
Aby w pełni poprawnie zostało zrealizowane Twoje zgłoszenie, będziemy potrzebowali Twoje dane. Bez nich będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Zachęcamy do zapoznania się z naszą polityką prywatności w celu uzyskania wiedzy dlaczego przetwarzamy twoje informacje. https://bzynia.pl/polityka-prywatnosci-pm-17.html.
Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).